زیپ پانل
نوشته شده توسط : meysam

زیپ پانل یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل ها است که برای ساخت آن از متریالی مانند پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ استفاده می شود و استفاده از این مواد علاوه بر اینکه به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل می کند استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد و سازه مورد نظر را مقاوم و با دوام می نماید.

زیپ پانل چه ویژگی هایی دارد؟

زیپ پانل به دلیل مواد و متریالی که برای ساخت آن استفاده می شود، مقاومت بسیار بالایی در برابر زلزله دارد و در صورتی که در مکان های مستعد به زلزله ساخته شود، آسیب نخواهد دید.

زیپ پانل ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند. در نتیجه می توانید به راحتی آنها را به شکل دلخواه خود در بیاورید.

این نوع از پانل ها وزن بسیار سبکی دارند و استفاده از آنها باعث می شود وزن سازه هایی که با این نوع پانل ها ساخته می شوند، به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

یکی از منحصر به فردترین ویژگی ها که می توان در مورد این نوع از پانل ها اشاره نمود مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی و زنگ زدگی است که از زنگ زدگی و خوردگی سازه به طرز قابل توجهی جلوگیری می کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع پانل ها را از سایر پانل ها متمایز نموده است طول عمر بالای این نوع از پانل ها است که باعث می شود بتوانیم از آنها برای مدت طولانی تری استفاده نماییم.

در صورتی که به منظور پوشش دهی سقف یا دیوار سازه از زیپ پانل استفاده شود، هزینه های ناشی از ساخت و ساز به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند و این یکی از نکات مثبت این نوع از پانل ها محسوب می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که موجب محبوبیت این نوع از پانل ها شده است این است که با استفاده از این پانل ها به میزان زیادی در مصرف انرژی ضرفه جویی خواهد شد.

کاربرد زیپ پانل

زیپ پانل ها به دلیل اینکه عایق های صوتی و حرارتی هستند کاربری های متفاوتی دارند.از این نوع پانل ها برای پوشاندن سقف بیمارستانها، فرودگاهها و سالن های ورزشی و… استفاده می شود. این نوع از پانل ها به دلیل اینکه عایق های بسیار خوبی هستند و از ورود و نفوذ آب به داخل سازه جلوگیری می کنند، در صنعت ساختمان سازی نیز کاربرد زیادی دارند.

همانگونه که می دانیم مشکل آلودگی هوا یکی از مشکلات عمده ای است که این روزها به شدت با آن مواجه هستیم و راهکاری زیادی برای مقابله با آن پیشنهاد شده است.زیپ پانل یکی از انواع پانل هایی است که میتواند تا حدود زیادی مشکل آلودگی هوا را رفع نماید.

البته زیپ پانل ها علاوه بر اینکه عایق های رطوبتی و مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی هستن، سازه هایی که با استفاده از این پانل ها ساخته شوند، انعطاف پذیری بسیار بالایی خواهند داشت.

قیمت زیپ پانل

با توجه به این موضوع که برای تولید زیپ پانل ها از متریال یا مواد مختلفی استفاده میشود، مسلمما قیمت این نوع از پانل ها متفاوت خواهد بود.البته قیمت زیپ پانل ها در مقایسه با مصالح سنتی کمتر خواهد بود اما برای اینکه بتوانید از قیمت دقیق زیپ پانل آگاهی داشته باشید می توانید از طریق شماره های ذکر شده با ما در تماس بوده و از کارشناسان فروش ما قیمت دقیقی که برای خرید زیپ پانل بایستی پرداخت کنید را بپرسید.





:: برچسب‌ها: زیپ پانل، ساندویچ پانل ماموت، ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: